miercuri, 3 aprilie 2013

Balm Shelter The Balm


"Tinerețea este atât o stare de spirit cât și un produs din trusa ta de machiaj", spune Marissa Shipman, fondator și CEO The Balm. 
Brandul este distractiv și nostalgic, perfect pentru femeile de toate vârstele.
Poti fi frumoasa în doar 5 minute datorita produselor cu multiple folosite de la The Balm, produse mega-fabuloase au devenit cartea lor de vizita, oferind soluții rapide și minunate pentru o gama larga de produse cosmetice pe care le dorești și ai nevoie sa le ai în trusa ta de machiaj.
Multitudinea de culori izbitoare și formule fantastice permit să elibereze artistul din interiorul fiecărei femei, pentru a crea un look care te va ajuta sa te simți și sa arăți tânără.
Astăzi am ales sa va scriu despre un produs minunat din gama The Balm, Balm Shelter SPF 18.
The Balm Shelter este disponibil în trei nuanțe Light, Light/Medium și Medium eu am ales sa folosesc Light/ Medium.
Este un balsam nuantator cu factor de protecție 18, ideal pentru zilele de vara, hidratare de lunga durata, textura catifelata ajuta la îmbunătățirea aspectului tenului lăsând o pelicula strălucitoare și fina.
Ingrediente minune:

Alantoina - a fost adăugat pentru a hidrata intens pielea, calmează  acționează ca un agent anti-iritant și non-toxic. Este un ingredient care are proprietatea de a stimula formarea de țesut sănătos și a îmbunătăți aspectul pielii în fiecare zi după utilizarea produsului.

Hexyl Laurate – ingredient adăugat pentru menținerea neteda a pielii, catifelare, menține hidratarea naturala a pielii.

Avobenzone – oferă protecție împotriva razelor UV A
Ce îmi place, este ca are o valabilitate destul de mare adică 24 de luni de la prima deschidere, hidrateaza foarte bine, nu este lipicios, are un aspect final semi mat, se amesteca ușor și este lejer la aplicare.

Recomand acest balsam nuantator celor cu pielea neteda fără pete și semne vizibile, nu are acoperire mare, ideal pentru pielea sensibila și uscata dar poate fi folosit și la tenul mixt.

Un comentariu:

  1. Si chiar era o posibilitate sa il am ...insa eu ma incadrez in alta categorie de "ten" :(
    Te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger