marți, 9 aprilie 2013

25th Studio Salonul meu preferat


De curând am descoperit un salon rafinat, intim, care a putut satisface gusturile mele exigente : 25thStudio.

Inca de la început am fost fascinata de profesionalismul angajatelor de amabilitatea cu care mi-au răspuns la telefon atunci când am sunat pentru programare.
Pana acum nu mergeam prea des la Salon, doar o data pe luna mi se părea suficient, însă acum cu siguranță îmi voi face timp sa merg mai des. Îmi place la acest salon ca oferă servicii de calitate atât obișnuite cât și de Lux toate într-un ambient relaxant, prietenos și oferite de un personal care îmbină tinerețea cu experiența și care a beneficiat de cursuri de pregătire la marile firme de produse profesionale.
Am intrat pe site-ul salonului 25th Studio si am descoperit acolo o lume virtuala completa, cu noutati, Blog, pagina de Facebook, detalii actualizate în timp real, promoții  vouchere și multe servicii de calitate.
Iata și serviciile oferite la salon :
Cosmetica :

Tratamente cosmetice faciale cu produse Juvena
Remodelare sprâncene
Make-up profesionist

Remodelare corporala :

Masaje corporale de relaxare, anti celulitice, spa
Reflexoterapie Serviciu Nou

Manichiura și pedichiura :

Manichiura și pedichiura Express, Spa
Manichiura Caviar Seviciu Nou
Tratament cu parafina pentru mâini

Hairstyling

Sa ajungi la salon este simplu adresa este: Bucuresti, Bd. Schitu Magureanu nr. 25, parter, apartament 1, sector 1, lângă parcul Cișmigiu.
Programul este de Luni pana Vineri, intre orele 10:00 si 20:00. Sambata de la 9:00 la 17:00.
Mi-a placut atat de mult experienta traita in salonul 25th Studio, incat mi-as dori împart și cu voi bucuria mea, urmăriți-ne în continuare, urmează sa va surprind și pe voi.

Un comentariu:

Postări populare

Powered By Blogger