vineri, 1 martie 2013

Super Blog Spring 2013


Luna Martie a început cu zâmbete  flori, pupici, mărțișoare  daruri oferite și primite... dar ce sa spun, asa încep eu fiecare Martie în fiecare an pentru ca este și luna în care m-am născut.
 Oare ce este diferit anul acesta?
Va spun eu, m-am înscris la un concurs :)  și anume Super Blog Spring 2013 îl puteți descoperi aici Super Blog Spring 2013.

Am descoperit întâmplător pe pagina de Facebook a brandului  Farmec un post prin care anunțau acest concurs.

Foarte rar ma înscriu la concursuri și evident nu am câștigat niciodată, dar acum am parcurs regulamentul apoi am intrat, pe pagina lor de Facebook sa-i cunosc mai bine și se pare ca am început sa-i cunosc și sa îmi placa  provocarea pe care au lansat-o în aceasta primăvară.
Competitorii sunt numerosi, condițiile de participare sunt dificile, timpul pe care trebuie sa îl acorzi articolelor este destul de mare, sunt convinsa ca voi întâmpina multe piedici, însă în final recunoșterea muncii și creativității mele ma vor face sa uit cu siguranță de tot ce am menționat mai devreme.
Start Concurs, Start Creativitate, Start inspirație, Start munca asidua pentru împlinirea dorințelor în Luna Martie! :)

4 comentarii:

  1. Si noi cum te putem ajuta sa castigi? Mai exact ce trebuie sa faci tu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru susținere, trebuie doar sa îmi transmiteți energie pozitiva și gânduri bune :)
      Deocamdată este necesar sa am inspirație pentru a scrie articole frumoase și inedite, restul este noroc și sper ca astrele sa se așeze în favoarea mea :)

      Ștergere
  2. Bine ai venit printre superbloggeri! Iti multumim pentru participare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc și eu! :)
      Este o încântare pentru mine sa pot participa! :)

      Ștergere

Postări populare

Powered By Blogger