vineri, 22 martie 2013

Indicii către o vacanta perfecta


Într-o dimineață liniștită, la birou primesc un e-mail de la jumătatea mea, cu subiectul
Ghici unde plecăm mâine?!
In corpul mailului am găsit doar un Link către site-ul Jolidon, deschid pagina și îmi apare un minunat costum de baie verde.
Nici nu am reușit sa ma bucur de imagine ca începe sa îmi sune telefonul, răspund și aflu ca era agentul de la cutrieratul rapid care m-a înștiințat ca am un colet și ca ajunge imediat sa mi-l aducă.
Primesc coletul entuziasmata, pe el scria mare cu Marker de culoare verde “ Vacanța perfectă”.
Deschid și în interior găsesc un minunat costum de baie verde din colecția Jolidon, remarc imediat calitatea impecabila a produsului și ma bucur ca iubitul meu nu a uitat ca acesta este Brandul meu preferat.
Pentru mine costumul de baie nu trebuie sa fie doar funcțional ci și sa ma reprezinte și sa îmi ofere confort  mai mult decât atât îmi doresc ca produsele pe care le port sa nu îmi irite pielea și sa am mereu modele noi.
Incerc sa ma liniștesc și sa îmi termin articolele când deodată sunetul e-mailului ma atenționează ca am un nou e-mail și surpriza are același subiect:

Ghici unde plecăm mâine?!

Iubita mea,

Sper sa iți placa costumul de baie pe care ți l-am ales, l-am comandat ieri direct pe site-ul tău preferat de shopping Jolidon.
Știu ca nu este culoarea ta preferata însa verdele este culoarea anului asa ca m-am gândit ca ne va purta noroc  în călătoria noastră.
De altfel, știu ca organizam de multa vreme o vacanta la Barcelona, însă m-am gândit ca ai fi mult mai incantata de surpriza pe care ți-am pregătit-o.
Aștept răspunsul tău la întrebarea mea: Ghici unde plecăm mâine?!

Îți ofer câteva indicii pentru a putea descoperi mai ușor destinația călătoriei noastre.

Soare... mult soare...
Sutienul costumului de baie are forma unei bucăți de pământ care face parte din locația destinației noastre
Calitatea serviciilor oferite în vacanta noastră vor fi ca și calitatea costumului tău de baie... adică impecabile.

Studiază bine costumul de baie și încearcă sa iți imaginezi destinația .. verde, corali, pești  dolari, scufundări, pescuit....

Hai iubito, aștept răspunsul tău... termen limita ora 18:00.

Închid e-mailul și intru în panica, ma uit la ceas și observ ca mai sunt 7 ore pana la termenul limita... sa fie oare și acesta un indiciu?
Da cu siguranță este, deci voi începe sa caut de aici : o destinație cu GMT + 9
Dau căutare la locații după acest indiciu, în timp ce eu mai arunc în coșul de cumpărături câteva produse Jolidon, observ ca au colecții noi și multe promoții asa ca nu pot sa mai aștept pana la sosirea din vacanta.

Căutarea s-a încheiat și am ceva destinații pe lista încep apoi sa caut după Forma, moneda de circulație, verde, corali, pești, scufundări, pescuit. Forma sutienului de la costumul de baie se potrivește cu bucata de pământ, accesoriul de la sutien parca ar aduce cu barierele de corali, culoarea verde a minunatului costum de baie Jolidon este la fel de vie ca Flora variata a arhipelagului.
Toate se reduc la o singura locație: Palau aflată între Guam, Filipine și Papua Noua guinee, este un arhipelag ce adăpostește cea mai mare concentrație din lume de corali, pești și alte vietăți marine. Recifurile de coral și lagunele adăpostesc exemplare ale faunei și florei exotice care fac deliciul turiștilor exploratori.
Insulele Palau sunt pentru scufundătorii pasionați un veritabil paradis, Capitala: Melekeok
Ora locala: GMT +9, principale limbi vorbite: engleza, palauana, moneda: dolar american.
Sunt fericita ca am aflat locația și trimit rapid un mail iubitului meu, m-am încadrat în termen și am descoperit o destinație exotica, unde voi uita de tot și îmi voi purta cu bucurie noul meu costum de baie.
Dimineața, ne trezim luăm bagajul și avionul ne duce către destinația pentru o vacanta perfecta.

Iata cum un Jolidon mi-a ghidat drumul către un paradis original, inovativ cu servicii impecabile.
Articol scris pentru Super Blog Spring 2013
 Etapa 10. Costumul de baie si vacanta perfecta

2 comentarii:

  1. Foarte frumos articolul tau Coco! Felicitari pentru postarilecu care ne incanti mereu!

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger