joi, 28 martie 2013

Incursiune în lumea cadourilor pentru mine


Vreau sa încep luna bine și asa cum se spune în tradiția populara, pe întâi trebuie sa ai ceva nou pentru ca toată luna sa iți meargă bine.
Asa ca am nevoie de un cadou sa pot începe luna bine, nu-i asa?
De obicei, nu am nevoie de momente speciale sa pot face o bucurie și iată de ce m-am gândit sa îmi fac o bucurie fără buget.
Am intrat pe site-ul Borealy și am navigat câteva secunde, doar de atât am avut nevoie, pentru ca au produse de calitate și nu mi-a fost greu sa găsesc primul produs pe care îl doresc în colecția mea cât de curând.

Primul cadou pe care mi-l ofer este un ceas luxuriant, decorat cu cristale Swarovski și de inspirație florală.
 Un cadou plin de stil și rafinament, menit să măsoare timpul celei căreia i se adresează în cel mai original și distins mod cu putință!
De ce un ceas? 

Ei bine pentru ca sunt o persoana extrem de punctuala, pentru ca de obicei nu port multe bijuterii și ceasul este accesoriul meu de baza, în funcție de acesta construiesc apoi o ținută.
Primul ceas pe care l-am avut, cred ca a fost prin clasa a doua și era un ceas electronic roz, tare drăgălaș, de atunci am mai evoluat și iată am ajuns sa achiziționez piese care merita sa se afle în colecția mea, pentru ca am o colecție impresionanta de ceasuri și el îmi lipsea.
Ador ca ``mecanismul cu cuarț al acestui ceas îl recomandă drept o alegere înțeleaptă în materie de ceasuri de înaltă calitate și clasă. Ceasul Exposed Time îmi este oferit într-o elegantă cutie de cadou transparentă, oferind admirației o capodoperă a orologeriei high class.
O adevărată bijuterie care va desăvârși ținutele office, casual și speciale ale purtătoarei sale, de un rar impact estetic și aliniată actualelor tendințe lifestyle și fashion.``
Din punctul meu de vedere în domeniul în care activez punctualitatea este ca o carte de vizita, pentru ca nu îmi pot permite sa întârzii la un eveniment sau la o întâlnire.

Apoi am am verificat putin site-ul și am descoperit un inel care se poate asorta cu ceasul, dacă tot nu am un buget anume pentru bucuria mea atunci sa profit de acest lucru.

Iata și descrierea oficiala a inelului:
Un inel elegant și sofisticat care va atrage atenția prin culoare delicata și strălucirea cristalelor Swarovski. Un inel placat cu platina, realizat cu cristale Swarovski roz Emerald înconjurate de 2 benzi de cristale albe Swarovski. Procedeul de placare cu platina este realizat prin electro placare  proces care acoperă inelul cu un strat gros de platina de trei ori mai gros decât prin placare obișnuită  pentru o purtare de durata fără probleme.
Dupa o descriere atat de completa m-a convins, merit sa imi ofer un cadou special care sa reziste în timp și sa fie elegant, rafinat și sa ma reprezinte.

 Nu mai este un secret ca îmi plac parfumurile, asa ca m-am gândit sa îmi mai fac un cadou un parfum deosebit creat de Chopard un brand cunoscut în întreaga lume pentru bijuteriile exclusiviste ce le creează  însa a devenit popular și pe piața parfumurilor datorita produselor unice și seducătoare.


Un diamant albastru excepțional : Wish Chopard.

Este un parfum pe care îl caut de multa vreme, primul flacon l-am avut prin 2003 și îl purtam cu plăcere indiferent de stare și de momentul zilei.
Aroma lui ma făcea sa ma simt speciala și răsfățată.
A fost lansat în anul 1999 de parfumierul Nathalie Lorson. Notele misterioase de violete se combina perfect cu senzualitatea și delicatețea esențelor de trandafir și prospețimea salcâmului. Pentru a te simți ca o regina și a te diferenția de cei din jurul tău  alege cel mai frumos diamant- Chopard Wish!

 A fost o incursiune minunata în lumea cadourilor și m-am simțit răsfățată.

 Luna Martie a fost luna mea, o luna plina cu multe bucurii și cadouri speciale, am primit foarte multe și iată ca acum încep și luna Aprilie în același stil.  Am decis sa ma răsfăț pentru ca merit și pentru ca bucuria unui cadou poate fi unica de fiecare data.
 Va invit și pe voi sa intrați pe site-ul Borealy pentru a descoperi lumea minunata a cadourilor de calitate.

Acest articol a fost scrie pentru Super Blog Spring 2013

Etapa 13: Cadoul perfect pentru voi înșivă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Powered By Blogger