joi, 28 martie 2013

Dolce& Gabbana pour femme


Primul parfum pe care l-am achiziționat de la casa Dolce & Gabbana a fost Pour femme edt, l-am folosit multa vreme și îl recumpăram mereu la o perioada de timp, era clasic și rafinat.
Dolce & Gabbana Pour Femme a existat încă din 1992 ca o esență florala, creat de parfumierii Jean-Pierre și Maria Pallix Martine. Pour Femme a fost un fel de parfum glamour, grandios, cu o adiere a anilor 1980, un parfum care crea pasiuni elegante.
A trecut timpul și era nevoie de o schimbare asa ca în 2012 designerii Dolce & Gabbana au decis să "se întoarcă la rădăcini" pentru a re-lansa o noua aroma.
"Nu este atât de mult o reeditare a parfumului clasic cât este un reglaj fin", "Am modificat putin sticla .... Nu a fost o evoluție a brandului, deoarece în 1992, Domenico si eu eram mult mai tineri, ne-am maturizat cu adevărat foarte mult."a declarat  Gabbana.
Campania publicitara este condusa de Mario Testino si a fost filmata în Sicilia, cu celebri Laetitia Casta și Mills Noe., este o campanie care te lasă sa visezi și sa înțelegi pasiunea pentru Brand.
Îmi plăcea mult prima varianta a parfumului dar aceasta noua reinterpretare este cu adevarat memorabila. Miroase rafinat ca un cocktail pentru vara, din fructe roz, vanilie și caramel, apoi se deschide cu lemn de santal, floare de portocal, neroli, iasomie.
Din Mediterana, epicentrul armoniei și contrastelor, o aroma clasica renaște într-un trup emblematic al femeii Dolce & Gabbana: pasional și senzual Dolce & Gabbana Pour Femme învăluie trupul tău în esențe pe care le vei simți chiar su după ce parfumul se va evapora.
Va recomand sa îl încercați și veți vedea cum va învăluie trupul într-o aroma suava, memorabila.
Disponibilitate: Dolce & Gabbana Pour Femme este disponibil în flacoane de50ml si 100ml, apa de parfum

2 comentarii:

  1. Am si eu Pour Femme si este unul din parfumurile mele preferate!!!Il adoooor!Am mirosit si pe cel nou si nu au dat gres cu el!D&G se respecta!

    Te pup(BeautySpot)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger