marți, 26 martie 2013

Diorskin Nude



Descoperă naturalețea cu Diorskin Nude, ce înseamnă acest lucru?
Înseamnă sa ai un ten cu o strălucire naturala și asta datorita unui fond de ten, care acoperă toate imperfecțiunile fetei, hidratant, rezista cu succes intre 8-11 ore fără a fi retușat, oferă un aspect catifelat subtil și satinat.
Pe site-ul Dior am văzut ca este disponibil în 20 de nuanțe de la 010 pana la 070 însă cred ca în magazinele de specialitate din Romania nu sunt disponibile toate nuanțele.
Sunt extrem de incantata ca, după Diorskin Forever am găsit un nou fond de ten, care sa îndeplinească toate caracteristicile făcute de producător.
Eu îl aplic cu pensula pentru fond de ten Marionnaud, pentru ca se aplica uniform și îl pot amesteca mult mai repede.
Descrierea oficiala a produsului Diorskin Nude:
  Un produs emblematic al gamei, oferă un finisaj catifelat, cu o cantitate suficienta acoperire, dezvăluind textura pielii și aspectul natural, strălucire fără strălucire pentru o strălucire naturala perfecta.
Se adaptează perfect nuanței naturale a tenului, translucid, formula sa este îmbogățită cu ingrediente naturale de îngrijire a pielii pentru pielea mai frumoasa și strălucitoare, zi după zi.
Această formulă este compusa dintr-o apă mineralizată îmbogățită cu o apă florala exclusiva și naturala, care oferă hidratare, strălucire, și elasticitate a pielii, spre deosebire de cele mai multe fonduri de ten care utilizează pigment opac și crează un efect de masca.
Fondul de ten Diorskin Nude utilizează pigmenți pentru strălucire care permit strălucirea naturală.
Va recomand sa îl încercați, veți fi incantate cu siguranță.



5 comentarii:

  1. Diroskin Nude e fondul meu de ten preferat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut pana acum doua sticulte de Diorskin Forever si mi-a placut la nebunie dar Dior Nude n-am incercat inca. Cand am sa-mi permit cred ca am sa mi-l cumpar si eu, din pacate cu greu gasesti nuantele in Romania, multe dintre magazine nu sunt aprovizionate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu, am avut 030 este o nuanță mai închisă însă se potrivește perfect mai ales ca vine și vara.
      Merita sa îl încerci măcar în magazin sa vezi textura și sa iți alegi nuanța potrivita.

      Ștergere
  3. Nu l-am incercat dar pare interesant :)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ma tenta!!! :D eu ador fondurile de ten cum adora Ana-Maria parfumurile :D

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger