marți, 12 martie 2013

Aprobare divina pentru dragostea noastră



Atunci când am citit despre aceasta proba, mi s-a părut simplu.
Etapa 4. Când ai scris ultima data o scrisoare de dragoste? lansata de Nemira m-a pus pe gânduri.
Ce poate fi mai ușor, decât sa iți exprimi dragostea fata de jumătatea ta?
Însă, apoi mi-am dat seama ca eu nu sunt o persoana deschisa, încât sa îmi pot expune sentimentele la vedere.
Pentru mine dragostea se consuma în intimitate, declarațiile de iubire se exprima doar uitându-te în ochii partenerului tău, poți fi creativ doar atunci când muza ta este perechea sufletului tău și înțelege cât de greu ți ar fi sa te expui.
Decizii, decizii, decizii...

Oare, jumătatea mea înțelege, ca eu nu îmi pot exprima public declarația mea de iubire, pentru el?
Oare ii este suficient, ca eu îmi deschid sufletul doar în intimitatea noastră?
Se pare ca da, a înțeles și mi-a oferit el o declarație  pe care sa o pot divulga în mediul virtual pentru ca voi sa o puteți citi, înțelege și simți.
Oare, ma veți cunoaște apoi în public după ceasta descriere?

Dragostea mea,

Ma trezesc dimineața, devreme sa te pot privi în lumina razelor care se joaca pe tenul tău impecabil.
Este momentul din zi, când tenul tău capătă o culoare rozalie, radiază și este atât de catifelat și fin, apoi întreaga zi, de câte ori te privesc, parca emani acele raze pe care le captezi dimineața pentru a ma putea încărca și eu cu lumina vieții.
Parul tău, se revarsă ușor și buclele tale negre, crează un cadru perfect pentru chipul tău angelic.
Apoi, mirosul de cafea te trezește și ochii tai căprui, îmi mulțumesc înainte sa poți șopti ceva.
Buzele tale, se mișcă ușor și îmi spui:  `` Buna dimineața, iubire`` ,  timbrul vocii tale este ca o melodie, care ma încântă în fiecare zi și o simfonie de note pătrund în casa pentru ca totul sa ne anime, un fior de fericire îmi pătrunde în suflet.
Te sărut și simt gustul de cafea, care devine mai dulce datorita ție.
Fara tine, iubita mea, nimic nu prinde viata, trandafirul pe care ți l-am oferit aseară s-a trezit și el, dacă as știi toate limbile pământului, ți-as spune în toate Te iubesc.
Însă, Iubesc, este un cuvânt prea mic sa poată exprima tot ce simt pentru tine, inima mea iți aparține și sufletul meu este perechea sufletului tău fragil, iți ofer în fiecare zi dragoste și cuvinte pe care sa le poți păstra, în cutiuța ta de amintiri.
Dacă as știi toate tainele pământului și n-as avea dragostea ta nu as fi nimic, dacă as avea toată bogăția din lume și nu as avea dragostea ta, as fi sărac.
Îmi doresc, sa te pot cuceri în fiecare zi, ca prima data și emoția primului sărut sa ne inunde trupurile, îmi doresc ca tu, sa fii prima și ultima mea iubire și sa fii mereu îndrăgostită de sufletul meu, sa petrecem nopți albe privind luna și plini de pasiune sa ne iubim ca prima data.
Fericirea are acum chipul tău și adorm seara nerăbdător sa înceapă o noua zi privind din nou razele care se joaca...
Cum as putea sa exprim în cuvinte dragostea mea pentru tine, ar trebui sa găsesc cuvinte noi în fiecare zi, pentru că în fiecare zi, găsesc lucruri noi de iubit la tine.
Mi-ar trebui ani sa înțeleg misterul tău și iată mi-ai oferit pana la infinit dragostea ta.
Cerul îmi zâmbește și îmi oferă un motiv, sa înțeleg ca avem aprobare divina pentru dragostea noastră.

Aceasta este scrisoarea primita de la jumătatea sufletului meu.
Cum pot egala o scrisoare atât de frumoasa?
 Îmi voi comanda cartea Șapte Povesti de dragoste de la editura Nemira sa-i pot oferi iubitului meu o carte speciala.


Acest articol a fost creat pentru Super Blog Spring 2013.

Etapa 4. Când ai scris ultima data o scrisoare de dragoste?



6 comentarii:

  1. Stiu cat de greu ti-a fost sa scrii, asa a fost si pentru mine, de asta eu am ales un personaj care sa faca declaratia in locul meu, e foarte frumos ce ai scris.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, am reusit acum sa citesc si eu articolul tau, suberb!

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa declaratia de dragoste, jumatatea ta e un adevarat poet.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger