vineri, 18 ianuarie 2013


Cross instrumente de scris pentru suflet

Am ales ca articolul de astăzi sa fie despre instrumente pentru scris.
Ador agendele clasice și evident îmi sunt necesare instrumente pentru scris clasice. Știu, acum se folosesc din ce în ce mai rar și observ ca uitam sa scriem pe hârtie și folosim tot mai des tabletele și telefoanele smart.
Îmi place sa scriu ai am o colecție impresionanta de pixuri, creioane agende, însa de fiecare data când am un examen important sau un contract de semnat aleg sa folosesc preferatul meu: Cross Century Clasic.


Este un instrument pentru scris clasic inventat în 1946  cu un finisaj cromat, super Slim  îl poți strecura în cea mai mica poșeta,  îl prefer pentru ca este un simbol al succesului, este rafinat, nu are capac ci se folosește prin rotire. L-am folosit de sute de ori și este intact, mecanismul este garantat pe viata,  pasta scrie cursiv fără întreruperi de la început pana la sfârșit  se schimba ușor pe filet și preturile sunt rezonabile.
 Mi s-a demonstrat în timp, ca nu a fost o cheltuiala ci o investiție.
Cross este o companie fondata în 1846 de către un bijutier Alonzo  T. Cross, inițial au creat doar bijuterii iar mai apoi au inventat și instrumente pentru scris pe care sa le poți folosi o lunga perioada de timp.



Pentru mai bine de 167 de ani Cross a reinventat instrumentele de scris combinând ingeniozitatea design-ului cu măiestria și calitatea bijuteriilor. Fiind producătorul numărul unu al instrumentelor de scris din America, Cross face instrumente de scris de care oamenii depind, pe care le folosesc pentru o perioada lunga de timp.
Le ador pentru ca au cel mai înalt standard de calitate, sunt  accesorii elegante care iți încântă sufletul și iți oferă posibilitatea sa te remarci prin eleganta.



2 comentarii:

  1. Si mie imi place sa scriu, iar cu aceste instrumente as putea scrie chiar si un roman :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place sa scriu, iar cu aceste instrumente as putea scrie chiar si un roman :)

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Powered By Blogger